Tuesday, January 4, 2011

Selamat Tahun Baru dan Salam Mesra Mawar Merah

Sempena dengan kehadiran tahun baru 1432 hijrah dan 2011 KELANA PUTRA (KP) mengucapkan selamat menyambut tahun baru kepada seluruh rakyat Malaysia dengan harapan untuk mencapai kejayaan yang lebih cemerlang, gemilang bahkan terbilang dalam semua perkara yang kita ceburi. Kepada anda semua KP harap dapat perkasakan diri-minda,hati dan budi anugerah terbaik oleh Ilahi. Semoga tahun baru yang mula menyinar ini memberikan kita kekuatan, keazaman, keyakinan, keberanian dan kebijaksanaan untuk kelangsungan hidup supaya menjadi lebih bermakna dan bererti. Ringkasnya "Buatlah yang terbaik untuk menjadi yang terbaik" - selamat berjuang dan maju jaya.

Dalam kesempatan pertama yang bertuah ini KP dengan amat sukacitanya mencucapkan salam mesra mawar merah - lambang kecintaan, kemesraan, kesetiaan dan kasih sayang manusia sejagat kepada anda semua. Kepada semua kaum kerabat, sahabat handai, rakan taulan dan anak didik yang sudah biasa dan kenal mesra diharap dapat kita perteguhkan ikatan muhibbah dan silatulrahim.  Kepada yang baru KP ucapkan salam perkenalan kerana bila sudah kenal baru boleh menjadi mesra.

KP juga berharap kita akan mendapat peluang dan kesempatan yang secukupnya untuk berbicara, bersembang dan berinteraksi mengenai pelbagai isu dan persoalan, mungkin mengenai diri, keluarga, masyarakat, bangsa dan negara dalam fokus dan konteks yang lebih menarik pada hari-hari mendatang.

Buat pertemuan pertama ini terimalah beberapa buah sajak yang telah KP hasilkan dalam tempoh enam bulan terakhir tahun 2010 yang lalu - "Rinduku tetap padaMu" "Mawar Merah" "Visi Cinta Agung" dan "Kembara Insan" - Sekian sehingga berjumpa lagi - Terima kasih

No comments:

Post a Comment