Tuesday, November 27, 2012

Getaran Jiwa - Aku dan Kau Milik Dia

AKU DAN KAU MILIK DIA


aku dan kau

memadu kasih sejati setia

kau turun dari alam tinggi

aku melata di pentas bumi

kaulah nyawa kaulah jiwa

bersatu kita jelajahi dunia

merebut masa beredar

bergelumang dosa pahala

redah dugaan pancaroba

ada menang ada kecundang



aku dan kau tak sekuat mana

masih goyah diancam dunia

mungkinkah dapat kiranya

kita perteguhkan jiwa raga

hadapi dugaan pancaroba

atau kita rebah terpesona



tiba saat sampai ketikanya

kau pasti kembali ke mahligai azali

tinggalkan aku di sini sepi sendiri

punah ranah hancur lumat


Nantinya kita

jumpa semula kali kedua

menurut atur janji-Nya

mengharap bahagia abadi

anugerah teristimewa

daripada Yang Maha Adil Bijaksana


Kelana Putra,                                    

Dungun 29 April 2011

25 Jamadil Awal 1432



No comments:

Post a Comment